Udvalgte referencer

FacilityNet er en klar gevinst

 

Efter nogle få tilpasninger mener jeg bestillingssystemet FacilityNet er en klar gevinst. Det, at vi har fået mulighed for at udskrive daglige ordrelister, gør det enkelt og overskueligt. Bestillingsdelen, som jeg også bruger, er enkel og brugervenlig.

Lars Riis, Serviceleder

University College Nordjylland

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-16T18:07:51+01:00

Lars Riis, Serviceleder

University College Nordjylland

  Efter nogle få tilpasninger mener jeg bestillingssystemet FacilityNet er en klar gevinst. Det, at vi har fået mulighed for at udskrive daglige ordrelister, gør det enkelt og overskueligt. Bestillingsdelen, som jeg også bruger, er enkel og brugervenlig.

Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden FacilityNet

 

FacilityNet er nemt at betjene og brugervenligt. Kunderne giver udtryk for at det er super nemt at bruge. Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden og jeg er meget tilfreds med at kunne betjene det hjemmefra. Især efter jeg fik det på min iPad.

Keld Jørgensen, Køkkenchef

Undervisningsministeriet

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-19T18:31:57+01:00

Keld Jørgensen, Køkkenchef

Undervisningsministeriet

  FacilityNet er nemt at betjene og brugervenligt. Kunderne giver udtryk for at det er super nemt at bruge. Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden og jeg er meget tilfreds med at kunne betjene det hjemmefra. Især efter jeg fik det på min iPad.

Når vi går hjem er fakturaerne for dagens leveringer afsendt elektronisk

 

Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet. Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

Ellen Margrethe Rye Ovesen, Kantinechef

University College Nordjylland

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-16T16:00:37+01:00

Ellen Margrethe Rye Ovesen, Kantinechef

University College Nordjylland

  Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet. Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

FacilityNet har lettet vores hverdag

 

Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr. Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere. Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskuligt.

Bjarne Bikov, Servicechef

Slots- og Kulturstyrelsen

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-16T14:16:37+01:00

Bjarne Bikov, Servicechef

Slots- og Kulturstyrelsen

  Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr. Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere. Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskuligt.

Større sammenhæng mellem bestilling af lokaler, forplejning, biler

 

Som daglig bruger af FacilityNet oplever jeg en stabil, hurtig og overskuelig bestillingsproces. Systemet er nemt at bruge og man føler næsten, at man er i direkte kontakt med Kantinen ved bestilling af mødeforplejning, der hurtigt giver besked, hvis der er problemer eller ændringer i bestillingen. Det er nemt og enkelt at navigere rundt i systemet og designet er flot så det samtidig er lækkert at benytte :o) Ved indførelse af FacilityNet er der en større sammenhæng mellem bestilling af mødelokaler, forplejning, biler m.v. - det hele er nemlig samlet et sted.

Tine Berendsen Svarrer, Chefsekretær

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-16T16:11:23+01:00

Tine Berendsen Svarrer, Chefsekretær

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

  Som daglig bruger af FacilityNet oplever jeg en stabil, hurtig og overskuelig bestillingsproces. Systemet er nemt at bruge og man føler næsten, at man er i direkte kontakt med Kantinen ved bestilling af mødeforplejning, der hurtigt giver besked, hvis der er problemer eller ændringer i bestillingen. Det er nemt og enkelt at navigere rundt i systemet og designet er flot så det samtidig er lækkert at benytte :o) Ved indførelse af FacilityNet er der en større sammenhæng mellem bestilling af mødelokaler, forplejning, biler m.v. - det hele er nemlig samlet et sted.

FacilityNet har lettet mig, når jeg bestiller mødeforplejning

 

Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

Kirsten Lystlund, Projektleder

University College Nordjylland

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-16T14:17:06+01:00

Kirsten Lystlund, Projektleder

University College Nordjylland

  Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

FacilityNet har været en stor lettelse i bogholderiet

 

Som bogholder hos University College Nordjylland (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet. Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.

Anette Klim Hansen, Bogholder

University College Nordjylland

FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost
5
2017-04-16T16:05:37+01:00

Anette Klim Hansen, Bogholder

University College Nordjylland

  Som bogholder hos University College Nordjylland (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet. Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.
5
7
FacilityNet - Planlæg møder og bestil frokost

Referencer og målgrupper

Mere end 600 virksomheder, offentlige myndigheder og uddannelsessteder anvender FacilityNet.
Nedenfor ses udvalgte grupper:

Ejendomsadministratorer af kontorhoteller

Ejendomsadministratorer, som DATEA, DEAS og Regus bruger FacilityNet i kontordomiciler. FacilityNet gør det let for alle lejere at booke fælles lokaler, bestille mødeforplejning og betale frokost i kantinen. I kontordomiciler uden reception, anvendes FacilityNets selvbetjente gæstestander, så gæster og pakkeposten selv kan tjekke sig ind. Der er ingen administration for ejendomsadministratoren,som opnår store besparelser, da kontorhoteller ofte har mange lejere med mange ønsker og krav.

Kantineforpagtere

Danmarks største kantine-forpagtere anvender FacilityNet. Kantine-forpagtere med drift af mange kantiner opnår store administrative besparelser, da FacilityNet giver de bedste værktøjer for kantinepersonalet, gør det let for kantinekunderne at bestille og ikke mindst sendes fakturaer automatisk. FacilityNet giver bedre likviditet og forbedrer kundeservicen.

Universiteter og skoler

Danmarks største universiteter og uddannelsessteder anvender FacilityNet. På universiteter og uddannelsessteder holdes der mange møder, eksamener og kurser, hvor et brugervenligt system er altafgørende. Mange brugertyper skal kunne bestille, f.eks. foreningerne, eksterne lektorer, institutter, elever og der skal kunne håndteres mange regningsmodtagere og EAN-numre. Større uddannelsessteder er ofte oprettet med satellitkantiner. FacilityNet er et optimalt system til uddannelsessteder .

Produktionskøkkener

Produktionskøkkener skal let kunne planlægge produktion, levere og fakturere til mange virksomheder. Virksomhederne skal selv kunne foretage ændringer i bestillinger og tilbydes forskellige priser og kørselstillæg. Det skal være let for produktionen og transporten at få en oversigt over hvad der skal leveres til de forskellige virksomheder. FacilityNet kan give produktionskøkkener en lettere hverdag og store administrative besparelser.

Offentlig myndigheder
og kommuner

FacilityNet anvendes i mange offentlige myndigheder og kommuner. Både infoskærme, lokaleskærme og selvbetjent gæstestander er ofte en del af den samlet mødebooking løsning, hvor medarbejdere skal have let adgang til at at kunne reservere og gæster skal have nødvendig information via infoskærme og selv kunne tjekke sig ind. Samtidigt håndterer FacilityNet fakturering i OIOUBL-format, så bogholderiet altid modtager fakturaer i det rigtige format og med alle mødedeltaljer.

Virksomheder med mange møder

FacilityNet er ideelt til virksomheder med mange møder og kantnebestillinger. Ressourcer kan let reserveres både i Outlook og på webportal og i samme moment kan der bestilles forplejning. Bestillingen sendes direkte til kantinen og receptionen, som kan tage imod gæster og printe gæstekort. Hverken bestiller, kantinen eller bogholderiet har noget administrativt arbejde.

Kunde cases

FacilityNet hos vores kunder

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.

Kom hurtigt igang – Kontakt os